Cum a devenit o româncă cea mai bogată femeie din Portugalia. În România nu i s-a dat nicio șansă

Cum a devenit o româncă cea mai bogată femeie din Portugalia. În România nu i s-a dat nicio șansă
Mirela Șuta a creat de la zero brandul propriu de cosmetice Suta. Sursa foto: Facebook

O româncă, absolventă de Medicină, a reușit să ajungă unul dintre cei mai respectați oameni de afaceri din Portugalia și cea mai bogată femeie din această țară. Mirela Șuta a plecat de la zero în această țară, după ce România nu i-a acordat nicio șansă. Cum a reușit această performanță?

Plecată din România la începutul anului 2000, o perioadă dificilă pentru medicii din România, când salariile erau derizorii, Mirela Șuta a reușit să-și construiască un viitor strălucit în Portugalia. Deși nu a fost ușor la început, acum, două decenii mai târziu ea este recunoscătoare pentru șansa pe care România nu i-a oferit-o niciodată, scrie ziare.com.

„În Portugalia am fost primită cu brațele deschise, mi s-a oferit șansa să fiu eu, să pot să muncesc și să câștig în funcție de cât muncesc, direct proporțional cu efortul depus. Mi-am făcut prieteni, am cunoscut multă lume și am ajuns să fiu respectată și iubită aici. Pentru că portughezii sunt oameni deschiși, oameni prietenoși, care te acceptă dacă văd că ești serios în tot ceea ce faci, ești harnic și muncești și te implici întotdeauna cu toată ființa ta”, spune Mirela Șuta.

A lansat propriul brand de cosmetice

Una dintre investițiile ei de la început a fost în industria de cosmetice, atunci când a devenit distribuitorul oficial al produselor Gerovital în Portugalia. Această decizie a adus-o în postura de cea mai bogată femeie de afaceri din această țară.

Ulterior, Mirela Șuta și-a deschis o clinică de tratamente de înfrumusețare și de remodelare corporală după protocoalele Anei Aslan, iar în câțiva ani s-a extins și a ajuns acum să aibă o rețea în toată țara. În plus, aceasta a decis mai nou să lanseze și propriul brand în domeniul cosmeticii, creat de la zero, pe care se axează în prezent.

„Mă axez acum complet complet pe brandul nostru, pe care l-am pus pe piață circa doi ani înainte de pandemie. A durat ceva până când am reușit să ne poziționăm pe piață, iar acum am ajuns în situația în care scot un produs la trei luni pe piață”, spune Mirela Șuta.