Compania care vrea să-i ofere Emmei Răducanu 25 MILIOANE de dolari. Ce trebuie să facă pentru acești bani

Compania care vrea să-i ofere Emmei Răducanu 25 MILIOANE de dolari. Ce trebuie să facă pentru acești bani
Foto: Eurosport

Emma Răducanu este pe val după câștigarea US Open 2021 și tânăra vrea să profite cât mai mult de atenția de care beneficiază în această perioadă. Multe branduri se luptă acum pentru a fi reprezentați de Emma, sportiva semnând deja un contract de 25 de milioane de euro cu o companie cunoscută. Specialiștii în publicitate consideră chiar că ea ar putea să intre, de asemenea, în elita sportivilor cu o avere de peste 1 miliard de lire sterline.

Un prim pas a fost făcut deja atunci când avocatul acesteia a aplicat în Marea Britanie pentru dreptul de folosință exclusivă al mărcilor „Emma Raducanu”, „Emma” și „Raducanu”, transmite The Sun. Mutarea îi deschide sportivei de 18 ani drumul spre lansarea propriilor linii de cosmetice, parfumuri, îmbrăcăminte și încălțăminte.

Înainte de finala de la US Open, președintele companiei de gestionare a talentelor, InterTalent, Jonathan Shalit, a mai spus că Emma Răducanu ar putea câștiga „mult peste 100 de milioane de lire sterline”.

„Este un vis pentru orice brand și nicio altă vedetă din sportul feminin din ultimii ani nu s-a apropiat de această performanță”, a spus el, adăugând că „cele mai bogate și mai cunoscute mărci din lume se vor lupta acum pentru semnătura Emmei.”

Prima sportivă care depășește pragul de 1 miliard

Potrivit specialiștilor în publicitate, Emma Răducanu ar putea bate recordul de sponsorizare pe zece ani de 250 de milioane de euro deținut în prezent de Roger Federer cu brandul de modă Uniqlo. De asemenea, un acord negociat cu Tiffany, brandul american de bijuterii de lux, i-ar putea aduce sportivei suma de 25 de milioane de euro pe an.

Mai mulți sportivi, inclusiv Michael Jordan și Tiger Woods, au adunat averi care depășesc 1 miliard de lire sterline, însă Emma ar fi prima femeie sportivă care atinge acest prag.

Este un moment unic acum pentru Emma, care este în centrul atenției tuturor și ar putea câștiga enorm din contractele de publicitate. În acest context, ea are deja o reprezentare solidă din partea lui Max Eisenbud, vicepreședintele IMG, cel care a negociat unele dintre cele mai mari contracte pentru Maria Șarapova, când aceasta era la apogeul carierei sportive.

Chiar dacă Emma este doar la început, fiind doar de câteva luni în prim-planul tenisului mondial, Max Eisenbud i-a negociat deja contracte foarte bune cu branduri de renume, precum Wilson și Nike.