Apple și-a dezamăgit clienții. Cu ce fel de probleme s-au confruntat utilizatorii în ultimele ore. Nimeni nu a vrut să spună nimic

Apple și-a dezamăgit clienții. Cu ce fel de probleme s-au confruntat utilizatorii în ultimele ore. Nimeni nu a vrut să spună nimic

Apple și-a dezamăgit clienți în ultima perioadă prin intermediul platformelor. La doar câteva zile distanță după ce serviciile oferite de Google au întâmpinat o serie de dificultăți, nici utilizatorii Apple nu au scăpat.

Din punct de vedere al conectivității, platofmele operite de Apple precum iCloud, Apple Music, Find My, Keychain au generat o serie de probleme pentru utilizatori, nele mai mici, sau mai mari în ultimele 24 de ore.

Ce situații au întâmpinat utilizatorii Apple

Utilizatorii de Apple au întâmpinat o serie de dificultăți la cel puțin zece servicii oferite de Apple, însă nimeni nu a clarificat de ce natură au fost problemele. Totuși, oficialii Apple au specificat pe site-ul Apple faptul că , într-adevăr, au existat o serie de erori.

Din păcate, spre deosebire de alte branduri, la Apple, o mare problemă într-o astfel de situație o reprezintă lipsa transperenței. Cu alte cuvinte, Apple a preferat să nu detalieze problemele apărute și nici să ofere vreo explicațiile, un lucru destul de bizar pentru un brand atât de renumit.

Cum a anunțat Apple erorile

Dacă vă întrebați cum a raportat Apple aceste erori, ei bine, oficialii gagantului nu au stat prea mult pe gânduri. Au evitat complet să spină care sunt cauzele, dar și numărul utilizatorilor afectați de aceste probleme.

”Unii utilizatori sunt afectați”, este singura frază care se menționează pe site-ul companiei cu privire le erorile apărute.

Totuși, marea problemă a utilizatorilor nu este faptul că serviciile Apple nu au putut fi folosite, ci mai degrabă explicația. De cele mai multe ori, marile companii vin cu o serie de informații legate de picarea rețelei, sau alte amănunte de acest gen.

Un lucru similar s-a întâmplat la Orange, dar și la Vodafone, în domeniul telefoniei mobile, în urmă cu ceva timp. Atunci, compania a clarificat motivul printr-un mesaj trimis fiecărui client, prin care explica foarte clar ce s-a întâmplat.