Antonia încasează sume de neimaginat pentru reclame. Câți bani i-au intrat în conturi doar din contractele de imagine

06 sept. 2021
Antonia încasează sume de neimaginat pentru reclame. Câți bani i-au intrat în conturi doar din contractele de imagine
Sursa foto: Instagram

Antonia are o carieră muzicală de succes și deși nu câștigă atât de mulți bani de aici, i-a adus faimă și contracte cu branduri de top pe care le reprezintă în diferite reclame. Ea a făcut reclamă, printre alții, la Avon, Benvenuti și BabyLiss, colaborări care i-au adus un profit substanțial de zeci și chiar sute de mii de euro.

În urmă cu câțiva ani, Antonia a obținut profit frumos din reclame după ce celebra artistă și-a asociat imaginea cu trei branduri de top, contractul fiind semnat pentru o perioadă mai lungă de timp, dar între timp a semnat noi contracte, cel mai intens în ultima vreme în reclame la înghețata Corso. De asemenea, ea apărea zilnic la televizor în reclame pentru celebra companie de servicii de telefonie mobilă, Vodafone. Această colaborare, alături de Matei Dima, este probabil și una dintre cele mai mari ale artistei, dar și cele mai profitabile.

Poate trăi fără griji doar din reclame

Antonia a avut și o colaborare profitabilă cu un brand exclusivist de produse de voiaj, Ella Icon, contract ce a fost semnat pentru un an de zile. Numai din acest deal, ea a câștigat suma de 30.000 de euro. Nu în ultimul rând, ea a apărut alături de băiețelul ei Dominic în reclamele pentru balsamul de rufe Coccolino.

Antonia poate trăi lejer doar din reclame, având în vedere că doar aceste contracte i-au adus peste 130.000 de euro. Putem practic spune că vedeta câștigă în acest moment mai mult din reclame decât din muzică.

Totuși, nici sumele din muzică nu sunt de neglijat. Firma de care o deține, Antonia Music SRL, care a fost înființată încă din 2014 de vedetă, a avut în 2019 o cifră de afaceri de 815.579 lei și un profit de 247.607 lei, adică aproximativ 50.000 de euro. Profitul înregistrat în 2019, deși nu este cel mai mare din istoria firmei, a crescut constant în ultimii ani și este aproape triplu față de cel înregistrat în 2018.