Ana Maria Mărgean este cea de-a 11-a câștigătoare de la Românii au talent. Aceasta a primit mult râvnitul trofeu, dar și cecul de 120.000 de euro de la PRO TV, care de fapt provine de la Lidl, care a fost sponsor al show-ului.
Micuța care a impresionat prin talentul său de ventriloc a primit cele mai multe voturi din partea publicului, iar pe locurile 2 și 3 s-au clasat GIM și talentații dansatori din Kîrgîstan, Art of Robots.
Chiar dacă sumele primite de câștigători sunt destul de consistente, trebuie menționat că banii care le vor intra în conturi acestora sunt mai puțini. Și asta pentru că legea prevede impozitarea premiilor cu o cotă de 10%. Calculul se face după scăderea din venitul brut a sumei de 600 de lei (aproximativ 123 de euro), pentru a se obține venitul net.
Abia apoi se scade cota de 10%. Astfel Ana Maria Mărgean va încasa 107.000 euro, GIM 17.890 euro, iar Art of Robots tot 17.890 euro, pentru că ei au primit și premiul de originalitate, care valora tot 10.000 de euro.
Cei patru băieți își vor împărți însă banii la patru, așadar vor rămâne fiecare cu aproximativ 2200 euro.
Așa cum era de așteptat, finala Românii au talent a fost lider de audiență. Peste 2 milioane de români au urmărit show-ul, iar în minutul de aur numărul a crescu la 3 milioane.
Emisiunea a bifat 11.1 puncte de rating și 35.0% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce Kanal D a reușit doar 6.6 puncte de rating și 20.8% share cu un nou episod din realitu show-ul Survivor România.
Emisiunea Românii au talent este cea mai profitabilă emisiune de pe piață, sumele din publicitate încasate fiind unele record.