A devenit oficial miliardară. Cine este cea mai bogată cântăreață din lume

A devenit oficial miliardară. Cine este cea mai bogată cântăreață din lume

Starul pop are o avere de 1,7 miliarde de dolari și se estimează că din aceștia, 1,4 miliarde de dolari reprezintă valoarea companiei sale de cosmetice „Fenty Beauty”. La 33 de ani este cea mai bogată cântăreață din lume și a doua cea mai bogată femeie din showbiz, după Oprah Winfrey, potrivit Forbes.

Rihanna, pentru că despre ea este vorba, a devenit oficial miliardară și cea mai bogată artistă din lume. Cu o avere estimată la 1,7 miliarde de dolari, ea este a doua cea mai bogată femeie din showbiz, după Oprah Winfrey, care are o avere de 2,7 miliarde de dolari.

Majoritatea averii sale vine din compania de cosmetice „Fenty Beauty”, unde Rihanna deține o participație de 50%, restul provenind de la compania de lenjerie, „Savage x Fenty”, în valoare de aproximativ 270 de milioane de dolari, și câștigurile sale din muzică și actorie. Cealaltă jumătate a brandului de cosmetice este deținută de compania de produse de lux Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), condusă de Bernard Arnault, cel mai bogat om al planetei.

Rihanna într-un videoclip promoțional pentru Fenty Beauty

Câștiguri de 550 de milioane de dolari în primul an

Rihanna, al cărui nume real este Robyn Fenty, a lansat „Fenty Beauty” în anul 2017 în parteneriat cu LVMH. La acea vreme ea a lansat 40 de nuanțe de fond de ten diferite, demers fără precedent pentru acea perioadă și a spus că se adresează „oricărei femei”. Mișcarea ei a dus la așa-numitul „Fenty Effect”, determinând mărcile rivale să-și extindă gama de nuanțe pentru produse de machiaj.

De asemenea, produsele inițiale lansate de companie au avut prețuri rezonabil, în special în comparație cu alte mărci de prestigiu, fiind astfel accesibile pentru o gamă largă de consumatori. Linia sa de produse a adus venituri anuale de peste 550 de milioane de dolari în primul său an, după cum arată datele LVMH.

Cariera muzicală a Rihannei este de asemenea impresionată de la lansarea primul single în 2005, intitulat „Pon de Replay” și până în prezent când a ajuns la cifra de 250 de milioane de discuri vândute.