Un nou Lidl va fi lansat în România. Produsele vor costa sub 5 euro. Unde se vor afla magazinele

Un nou Lidl va fi lansat în România. Produsele vor costa sub 5 euro. Unde se vor afla magazinele

Un nou lanț de magazine, asemănător cu Lidl își face intrarea pe piața din România. Este unul dintre cele mai importante lanțuri de magazine din Germania și comercializează multe produse la prețuri foarte bune, majoritatea fiind sub 5 euro. Când va deschide primele magazine?

Mai exact, este vorba despre retailerul german TEDi care își pregătește intens intrarea în România. Sursele din piață spun că lanțul de magazine are deja 30 de contracte de chirie sem­na­te, iar primele magazine vor fi des­chi­se de anul viitor. În prezent sunt căutate spații în centrele comerciale și parcurile de re­tail atât în București, cât și în provincie, urmând ca pe viitor să se ex­tindă agresiv în mai multe orașe din țară, transmite Ziarul Financiar.

„Este un Lidl al comerțului non-food. În Germania, 90% dintre produse costă mai puțin de 5 euro”, spune o sursă din piață.

De altfel, grupul Tengelmann care a lansat în anul 2004 rețeaua TEDi, este același care a facilitat în 2010 și intrarea Lidl pe piața din România, atunci când a cumpărat circa 100 de magazine de discount Plus. De asemenea, Tengelmann a adus în Româna și brandul KiK Textilien, unul dintre primii zece cei mai mari furnizori pentru sectorul de retail german.

Produse nealimentare la numai 1 euro

Lanțul de magazine TEDi vinde în principal articole pentru petrecere, ustensile de bri­co­laj, produse din sfera electricelor, dar și jucării, cos­me­tice sau bunuri ce pot fi găsite în drogherii și far­ma­cii, acoperind o paletă largă de articole non-food. Conceptul magazinelor este de a comercializa cât mai multe produse nealimentare la prețul foarte mici.

„Oferim pe piețele noastre o largă selecție, care surprinde: Indiferent dacă este vorba de decorațiuni, de uz casnic, articole de papetărie sau articole Do-It-Yourself – la TEDi veți găsi totul sub un singur acoperiș și vă puteți lăsa inspirat de varietate, tendințe actuale și gadget-uri interesante. Cu produsele noastre puteți da frâu liber creativității, vă puteți înfrumuseța casa și vă puteți ușura viața de zi cu zi”, după cum spun oficialii TEDi pe site-ul lor.

Rețeaua controlează în prezent peste 2.400 de magazine și are 20.000 de angajați în țări precum Germania, Austria, Marea Britanie, Slovenia, Slovacia, Spania, Croația, Italia, Polonia și Cehia.