Deși în România se găsesc pe toate drumurile, la prețuri de nimic, iată că brandul de lux Balenciaga pune mare preț pe noile genți care seamănă cu o sacoșă de rafie. Pare uimitor, dar acestea sunt se pare la mare căutare, în ciuda prețului imens.
Seamănă izbitor cu o sacoșă de rafie, dar prețul la care sunt vândute aceste genți te face să te gândești bine înainte de a o achiziționa. Balenciaga, cunoscuta casă de modă care comercializează produse extravagante a pus-o în vânzare pentru nu mai puțin de 1.600 de euro.
Deși arată ca tradiționala sacoșă de rafie, geanta Balenciaga este realizată din piele de vițel, are două buzunare în interior și are imprimat logo-ul celebrului brand, scrie adevarul.ro.
Bineînțeles, criticile și remarcile la adresa noii genți nu au întârziat să apară. „Arată aproape identic. Este uluitoare diferența de preț”, a comentat un client, pe pagina oficială a brand-ului.
Casa de modă spaniolă este cunoscută pentru produsele sale extravagante și nu este pentru prima dată când a uimit și a atras critici. Chiar recent, Balenciaga a scos la vânzare clasicii saboți de spumă Crocs, însă în varianta cu toc, la prețul de 1.000 de lire.
Balenciaga este o casă de modă de lux fondată în 1919 de designerul spaniol Cristobal Balenciaga în orașul San Sebastian, Spania și în prezent are sediul la Paris. Compania are o reputație pentru standardele sale „fără compromisuri”. Casa de modă a fost închisă în 1972 și a fost redeschisă sub un nou proprietar în 1986, iar în prezent este deținută de grupul de lux Kering.
Astăzi, marca este cunoscută mai ales pentru linia sa de genți de mână inspirate de motociclete, în special „Lariat”. Din luna august 2021, Justin Bieber a fost anunțat ca fiind noua imagine a brandului, la doar câteva luni după ce compania și-a lansat noua colecție Pre-Fall 2021, promovată de revista Vanity Teen.