Nemții de la TUI TravelCenter revoluționează piața vacanțelor. Cu ce oferte vin pentru români și ce planuri mărețe au pentru viitor

Nemții de la TUI TravelCenter revoluționează piața vacanțelor. Cu ce oferte vin pentru români și ce planuri mărețe au pentru viitor

Unul dintre cei mai importanți jucători din industria turismului, TUI Group, prezent și pe piaţa agenţiilor din România de ani buni, are planuri revoluționare, după o perioadă cu multe provocări pentru turismul din ȋntreaga lume. Prin brandul local TUI Travel Center, acesta intenționează să extindă portofoliul de produse turistice oferite românilor. 

Elementul surpriză îl reprezintă extinderea pe vânzarea online. În același timp, TUI TravelCenter parte a Memento Group în România va dezvolta și rețeaua de agenţii ȋn zona Ardealului.

Planurile de expansiune au început

TUI Group este liderul global în turism, iar Ştefan Joos este noul director general al TUI TravelCenter. Acesta are o experienţă de peste 16 ani ȋn turismul românesc.

„Aceste planuri de expansiune au fost ȋncepute ȋn prima parte a lui 2020, dar ulterior au fost puse ȋn aşteptare ȋn contextul pandemiei care a afectat ȋntreaga economie. Evoluţia pozitivă a turismului din ultimele luni, favorizată de relaxarea condiţiilor de călătorie ȋn cele mai multe dintre zonele turistice căutate de români, cum sunt: Grecia, Turcia, Bulgaria sau Spania, ne-a determinat să reluăm, şi totodată să accelerăm ritmul de extindere a proiectului nostru.”, a declarat Ştefan Joos.

Cele mai căutate vacanțe de către români

Cele mai de căutate vacanţe ȋn rândul românilor sunt sejururile charter cu avionul, urmate ȋndeaproape de circuitele culturale, vacanţele ȋn România şi sejururile exotice, acestea din urmă fiind ȋntr-o creştere accentuată chiar şi ȋn condiţii de pandemie, când un număr important de turişti din ţara noastră au călătorit ȋn destinaţii precum Zanzibar, Maldive, Republica Dominicană sau Seychelles. Ȋn aceste condiţii, agenţiile mizează tot mai mult pe oferirea de pachete cât mai variate şi complete.

„Ȋn portofoliul de produse TUI TravelCenter se regăsesc toate tipurile de servicii şi pachete turistice integrate, la un loc. Ne bazăm pe distribuirea unei game cât mai complexe de sejururi şi programe turistice, organizate atât de touroperatorii români, cât şi pachete dinamice, bilete de avion, cazări sau alte servicii auxiliare, un adevărat marketplace de călătorii. Ȋn calitate de francizat al TUI Group, avem acces la un ȋntreg univers de experienţe şi unităţi de cazare din ȋntreaga lume, la cele mai avantajoase tarife.”, a mai spus Joos.

Ce planuri mărețe au nemții de la TUI în România

Planurile de viitor ale nemţilor de la TUI ȋn România, au focus pe facilitarea vânzării online de vacanţe şi servicii de călătorie, aceştia având ȋn plan investiţii consistente ȋn consolidarea sistemelor de rezervări şi a magazinului online de vacanţe, care va integra o gamă foarte vastă de servicii turistice.

Ȋnsă nu este lăsată la o parte nici perspectiva extinderii reţelei de agenţii de turism fizice la nivelul ȋntregii ţări. Astfel, TUI are planuri măreţe de expansiune pentru anul ȋn curs ȋn zona Ardealului, stabilindu-şi chiar şi sediul central la Braşov. Urmând ca ȋn decursul anului 2022 să mai adauge ȋncă 10 agenţii de turism noi, ȋn cele mai importante oraşe din România.