Lidl și Kaufland schimbă bonurile la casele de marcat. Ce vor primi de acum clienții celor doi retaileri

Lidl și Kaufland schimbă bonurile la casele de marcat. Ce vor primi de acum clienții celor doi retaileri

Kaufland și Lidl ocupă primele două locuri în clasamentul retailerilor și ambele fac parte din grupul germ Schwarz. În ultima perioadă, Lidl, care este un supermarket de tip discount a cunoscut o ascensiune fulminantă, numărul magazinelor apropiindu-se de 300 la nivelul întregii țări.

Acum cei doi giganți au anunțat că începând din această lună (martie) vor introduce la casele de marcat un nou tip de bon. Bonul albastru este mult mai rezistent și nu se deteriorează în contact cu lumina soarelui, apa sau grasimile.

Luna martie aduce un nou bon la Lidl și Kaufland

„Începând cu luna martie, Lidl România va introduce treptat în magazinele sale un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent şi mai prietenos cu mediul. Astfel, compania îşi reafirmă angajamentul în direcţia sustenabilităţii”, au transmis reprezentanții Lidl prin intermediul unui comunicatd e presă.

Noul bon reprezintă o inovație pe piață și este fabriact dintr-o hârtie termică inovatoare, de culoare albastră. De asemenea nu conține coloranţi chimici și este mult mai prietenos cu mediul. Bonul albastru este rezistent la lumina solară, la apă şi grăsimi şi nu îşi pierde lizibilitatea sau celelalte proprietăţi fizice odată cu trecerea timpului.

De ce au introdus Lidl și Kaufland un nou bon

Mai mult decât atât, hârtia din care este conceput este certificată FSC și provine silvicultură sustenabilă. Bonul este și reciclabil, ceea ce înseamnă că atunci când clienţii vor să-l arunce, îl pot colecta în siguranţă împreună cu alte deşeuri din hârtie.

Simultan cu apariție noului bon de cumpărături şi ambalajul rolelor de hârtie pentru casele de marcat a fost optimizat. Compania a transmis și că a renunţat la folosirea plasticului pentru gruparea rolelor. Această schimbare este una de social responsability și face parte din obiectivele strategiei REset Plastic a Grupului Schwarz, prin economisirea a 30 de tone de plastic, anual, la nivelul întregului Grup Schwarz.