Este oficial! Cu ce televiziune a semnat Cătălin Botezatu, după plecarea din juriul Bravo, ai stil! Celebrities. Ce emisiune va prezenta

Este oficial! Cu ce televiziune a semnat Cătălin Botezatu, după plecarea din juriul Bravo, ai stil! Celebrities. Ce emisiune va prezenta
Cătălin Botezatu

Așa cum VoceaBanilor.ro v-a anunțat încă de acum câteva zile, Cătălin Botezatu a renunțat la postul de jurat din cadrul emisiunii Bravo, ai stil! Celebrities, din cauza tensiunilor din echipă. Mai exact, acesta nu se mai înțelegea cu ceilalți membri ai juriului, Raluca Bădulescu și Maurice Munteanu, așa că a decis să renunțe la această colaborare.

Deși a încercat o negociere și cu PRO TV pentru Românii au talent, în cele din urmă designerul va rămâne tot în interiorul Kanal D. Acesta va avea propria emisiune. Sau mai exact propria rubrică în cadrul Teo Show. Va fi despre Fashion și Travel, spun sursele noastre. Iar în ceea ce privește prezența Ralucăi Bădulescu în producția prezentată de Teo Trandafir sunt multe semne de întrebare.

Cătălin Botezatu, fericit cu noul lui proiect

Cătălin Botezatu va fi bine recompensat din punct de vedere financiar. Practic va primi aceiași bani ca și atunci când era jurat la Bravo, ai stil! Celebrities, aproximativ 10.000 de euro, potrivit acelorași surse.

Designerul este foarte pasionat de călătorii, iar în ultima perioadă a promovat mai multe locații, la solicitarea diferitelor agenții de turism. Noul proiect din cadrul Teo Show îi place foarte mult pentru că îi permite să facă fix ceea ce dorește. În primul rând va putea fi prezent la evenimente mult mai mult, ceea ce atunci când era jurat la Bravo, ai stil! nu prea se putea pentru că filmările durau foarte mult.

Cătălin Botezatu, important pentru Kanal D

Încă nu se știe cine-i va lua locul la masa juriului. Unii specialiști spun că doar Dana Budeanu ar putea acoperi golul lăsat de el și ar aduce puncte bonus de audiență Kanal D, însă aceasta este destul de greu de contractat.

Producătorii au dorit să-l păstreze pe Cătălin Botezatu în interiorul companiei deoarece acesta are o imagine foarte bună și este un vector important pentru branding, așa că i-au acceptat condițiile designerului.