După Florin Călinescu, și Oana Cuzino pleacă de la PRO TV după 20 de ani. Cum s-a ajuns în acest punct și ce a transmis vedeta publicului (EXCLUSIV)

După Florin Călinescu, și Oana Cuzino pleacă de la PRO TV după 20 de ani. Cum s-a ajuns în acest punct și ce a transmis vedeta publicului (EXCLUSIV)
Oana Cuzino

În mod cert, la PRO TV se impun noi reguli și nu sunt pe placul vedetelor vechi. Mai ales că regulile vin la pachet și cu contracte noi, pe sume ceva mai mici, conform surselor voceabanilor.ro. Managementul postului consideră că cei care lucrează în trust beneficiază și de un bonus de imagine, pe baza căreia obțin ulterior sume de bani de la companii private.

Astfel că cei de la PRO TV nu par a mai fi de acord cu concurența directă, făcută chiar de colaboratori. Iar printre victime se numără și Oana Cuznino, care prezintă de aproape 20 de ani emisiunea Ce se întâmplă doctore?.

PRO TV nu mai vrea concurență în interior

Oficialii postului au anunțat că din toamnă producția nu se mai difuza deloc. Vedeta a postat și ea un mesaj pe facebook, în care-și invită publicul să o urmeze pe site-ul personal, pe care l-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani. Ea își face practic o promovare intensă a lui și arată cumva că PRO TV a cam obligat-o să plece.

Conform surselor voceabanilor.ro, acesta este motivul demisiei sau demiterii. Concurența directă și banii. Managementul consideră că Oana Cuzino își dezvoltă proiectul personal profitând de imaginea PRO TV.

Mesajul Oanei Cuzino

„Dragii mei prieteni, după 18 ani de colaborare cu PROTV, am decis împreună să punem punct emisiunii medicale, prin intermediului căreia v-am fost alaturi, aproape în fiecare zi, din acești mulți și minunați ani!

Ca medic, sănătatea și un stil de viață sănătos au reprezentat și reprezintă principala mea preocupare. Proiectul media cu PROTV și-a atins scopul în toți acești ani, însă și-a atins și… limitele.

Pentru a ajunge cu adevărat la milioane de oameni interesați de sănătate în mod aplicat, am creat universul DOC, adaptat secolului 21 și care oferă o experiență media 24/7 într-o formulă actualizată și interactivă, bazată pe tehnologia digitală online. De altfel, un astfel de portal, ”360 de grade” reprezintă singura alternativă ce poate adresa interesele și nevoile complexe ale oamenilor în ziua de azi!

Timpul profesional necesar acestui proiect de comunicare a devenit din ce în ce mai mare și datorită faptului că, portalul digital DOC s-a situat în fiecare lună pe poziția de lider al segmentului măsurat de BRAT via SATI (Studiul de Audiență și Trafic Internet, standardul măsurării de trafic și audiență auditată independent) cu cifre uriașe: între 2.2 și 3.2 milioane de vizitatori unici, în fiecare lună, la categoria de „Sănătate și îngrijire personală”. În plus, conform Google Analytics, peste 10,6 milioane de utlizatori au accesat doc.ro în primul semestru al anului.

Entuziasmul cu care este urmărit și strânsa interacțiune pe care o am cu milioane de oameni, în orice moment al zilei, a schimbat paradigma de comunicare, permițând să fim mai aproape de ei, depășind comunicarea convențională și constrangerile impuse prin intermediul unei televiziuni.

DOC reprezintă un întreg univers prin conținutul original, pastilele și interviurile DOC EXPERT INSIGHTS, instrumentele DOC sau platformele DOC Time și Health Shop, precum și marca “Recomandat DOC”, garanția unei experiențe complete, de la informare, educare și autoevaluare, până la identificarea și adoptarea soluției potrivite, totul într-o singură sesiune de browser!
DOC este doctorul personal al fiecăruia în sănătate și lifestyle și vă mulțumesc că sunteți parte activă din acest Univers complex, dedicat sănătății și stării de bine!

Aveți grijă de sănătate! Vă aștept alături de echipa de Experți DOC în fiecare zi și la orice oră, pe DOC.ro… nu numai dimineața!”, a scris Oana Cuzino pe facebook.