DIGI, ofertă promoțională pentru clienții vechi și noi. Ce trebuie să facă aceștia pentru a plăti doar jumătate din abonament pentru următoarele 6 luni

DIGI, ofertă promoțională pentru clienții vechi și noi. Ce trebuie să facă aceștia pentru a plăti doar jumătate din abonament pentru următoarele 6 luni

În vara aceasta, DIGI dă startul celor mai avantajoase reduceri de sezon și îi întâmpină pe clienți cu beneficii, dacă aleg serviciile de comunicații electronice fixe și mobile DIGI. Oferta 6 luni la jumătate se adresează atât clienților actuali care se abonează la servicii noi, cât și clienților care decid în pentru prima dată să vină în rețeaua care pune la dispoziție cele mai bune abonamente de telecomunicații, la cele mai convenabile prețuri.

De marți, 29 iunie, și până duminică, 4 iulie, clienții care aleg să contracteze un serviciu nou (internet fix, televiziune prin cablu sau satelit, respectiv abonament de telefonie mobilă) beneficiază de o reducere de 50% din valoarea abonamentului ales. Campania este disponibilă exclusiv online, pe site-ul DIGI.ro și pe aplicația mobilă DIGI România.

Cum pot intra clienții în posesia reducerilor de preț

Toți clienții care doresc să beneficieze de această ofertă au la dispoziție site-ul DIGI.ro, unde pot opta pentru serviciile alese direct din pagina principală, unde este vizibilă această promoție. Ca întotdeauna, abonarea este disponibilă complet online și doar cu câteva click-uri își pot programa inclusiv instalarea. Indiferent ce servicii alege să contracteze un client, prețul acestora va fi redus direct pe factură în primele 6 luni cu 50%.

Campania este valabilă în săptămâna 29 iunie – 4 iulie 2021 și este disponibilă exclusiv online pentru contractele încheiate pe o perioadă de 24 luni. Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul DIGI.ro și prin intermediul aplicației mobile DIGIRomânia.

DIGI, cel mai important operator de telecomnunicații din România

DIGI este cel mai important operator convergent de telecomunicații din România, cu peste 13,1 milioane de servicii vândute către clienții de pe principala sa piață, la 31 martie 2021, potrivit rezultatelor financiare anunțate de compania-mamă Digi Communications NV, la finalul primului trimestru al anului.

Prin investiții constante în tehnologie, inovație și conținuturi premium, DIGI s-a impus ca liderul pieței locale de televiziune prin cablu (61% cotă de piață) și al segmentului de internet fix (59%), conform datelor comunicate de autoritatea de reglementare a telecomunicațiilor ANCOM.

Pe segmentul de voce și date mobile, DIGI este al treilea operator după traficul realizat în 2020 și este liderul pieței de portabilitate. Rețeaua de telefonie mobilă a DIGI a atras prin portare 227.305 de numere de telefonie mobilă, de la începutul anului până la 1 iunie 2021, și peste 2,6 milioane de numere de telefonie mobilă, în cei aproape 13 ani de existență ai serviciului de portabilitate.