Consumă zilnic câte o banană la micul dejun. Iată ce efecte pozitive vei resimți la scurt timp în organismul tău. Mulți japonezi își încep ziua astfel

Consumă zilnic câte o banană la micul dejun. Iată ce efecte pozitive vei resimți la scurt timp în organismul tău. Mulți japonezi își încep ziua astfel
Sursa foto: Nick Fewings on Unsplash

Se spune că bananele îngrașă și asta pentru că au un număr mare de calorii, comparativ cu alte fructe, mai exact 90. Însă este foarte bogat în minerale, vitamine și antioxidanți. Marele avantaj este că nu conține aproape deloc grăsimi, tocmai de aceea nu se vor câștiga kilograme în plus mâncând banane.

De altfel, japoneza Sumiko Watanabe, a devenit cunoscută în întreaga lume după ce a creat o dietă pentru soțul ei, pe bază de banane. Acesta a reușit astfel să slăbească sănătos 16 kilograme. Foarte mulți japonezi i-au urmat apoi exemplul și pas cu pas a fost adoptată de numeroase vedete din întreaga lume.

Regula dietei, care trebuie respectată cu strictețe

Secretul dietei japoneze, cum a fost numită apoi are o regulă foarte importantă: dimineața, pe stomacul gol se mănâncă una sau două banane, în funcție de cât de foame vă este. Și apoi un pahar cu apă la temperatua camerei.

Sumiko a numit-o „dieta bananei de dimineață” și se pare că cei mai mulți dintre cei care au încercat-o au avut rezultate pozitive. Dar desigur că nu este suficient doar să se mănânce una sau două banane dimineața. Planul este mult mai elaborat și pentru a-l duce la bun sfârșit este nevoie de multă disciplină, perseverență și răbdare.

Ce presupun dieta japonezei Sumiko?

Dimineața nu se mânâncă nimic altceva decât una sau două banane, cu un pahar cu apă la temperatura camerei.  Abia apoi se poate bea o cafea, un ceai sau chiar un fresh natural. Apoi stomacul va fi lăsat în repaus până la 12.

Pentru pânz și cină trebuie să se reducă porțiile, comparativ cu cantitatea pe care o consumați înainte. Este voie să se mânânce orice, dar ultima masă să fie la ora 20.00. Nu este voie cu desert, alcool și băuturi carbogazoase, mai ales dulci. Deci adio dulciuri. Cel mult, se poate bea un pahar de vin sau vodcă la cină dar în niciun caz cocktailuri bogate în calorii sau sucuri dulci.

Dacă după ora 20.00 apare senzația de foame, atunci se mai poate mânca o banană, dar trebuie băut apoi și un pahar cu apă la temperatura camerei.