Fructele de care ai nevoie pentru a avea un tranzit bun. Conțin foarte multe enzime digestive și sunt extrem de importante pentru organismul tău

Fructele de care ai nevoie pentru a avea un tranzit bun. Conțin foarte multe enzime digestive și sunt extrem de importante pentru organismul tău
Fructe

Nu doar suplimentele alimentare sau antibioticele îți pot asigura un tranzit bun. Există o serie de fructe care conțin o mulțime de enzime digestive benefice pentru organismul tău.

Organismul fiecărei persoane are nevoie de enzime digestive pentru un proces de digestie bun. Dr. Laura Ene , Medic Primar Diabet, Nutriție și Boli metabolice a vorbit despre acest lucru și oferă o serie de informații legate de fructele care conțin cele mai multe enzime digetive și despre modul în care acesta acționează în organismul nostru, potrivit doc.ro.

Cum se desfășoară digestia

Suntem obișnuiți să mâncăm după pofte, indiferent de ore, fără să știm ce se întâmplă exact în corpul nostru. Totuși, pentru o stare de bine și pentru a evita senzația de baloare, este nevoie să avem o digestie cât se poate de bună.

Medicul Laura Ene susține că toate alimentele și lichidele pe care le consumăm sunt descompuse în corp în forme mai simple, cum ar fi proteinele, carbohidrații, grăsimile și vitaminele.

Aceste substanțe nutritive sunt transportate în intestinul subțire și în sânge, unde oferă energie destinată creșterii și reparațiilor necesare în organism, iar de aici urmează misiunea enzimelor digestive. Ele sunt esențiale în acest proces, deoarece descompun molecule precum grăsimile, proteinele și carbohidrații în molecule chiar mai mici, care pot fi ușor absorbite.

Dacă te numeri printre persoanele care se confruntă cu probleme digestive, următoarele fructe trebuie să facă parte neapărat din dieta ta zilnică. Ele sunt esențiale în procesul digestiv și sunt o soluție optimă spre deosebire de suplimentele alimentare.

Fructele care te ajută la digestie

Potrivit medicului, ananasul, vestitul fruct exotic este cel mai bogat în enzime digestive. Acest fruct are în compoziția sa bromelaină, o enzimă care contribuie la descompunerea proteinelor, ceea ce ajută la digerarea și absorbția acestora.

Și Papaya, un alt fruct tropical bogat în enzime digestive.. În cazul în care nu știai, acesta conține proteaze care ajută la digerarea proteinelor, cunoscute sub numele de papaină. De asemenea, studiile au scos la lumină faptul că administrarea unei formule pe bază de papaya poate ajuta la ușurarea simptomelor digestive ale sindromului de intestin iritabil, cum ar fi constipația și balonarea.

Ananas și Papaya

Bananele pot fi considerate și ele o minune pentru digestie. Potrivit medicului, ele conțin amilaze și glucozidaze, două grupe de enzime care descompun carbohidrații complecși precum amidonul în zaharuri mai mici și mai ușor de absorbit.

Fructul care conține cel mai puțin zahăr

Avocado, fructul pe care din ce în ce mai multă lume alege să îl consume conține și el multe enzime digestive. El este bogat în grăsimi sănătoase și sărac în zahăr, iar acest lucru îl face un fruct cu adevărat deosebit.

Mai mult de atât, el conține lipază, enzimă care ajută la descompunerea moleculelor de grăsime în molecule mai mici, cum ar fi acizii grași și glicerolul, care sunt mai ușor de absorbit de organism .

Kiwi-ul este o altă opțiune pentru a avea cantitatea de enzime digestive necesare. El conține o protează numită actinidaină, iar specialiștii susțin că acesta este unul dintre motivele pentru care consumul de kiwi pare să ajute digestia.

De asemenea, cercetările au mai scos la iveală faptul că fructul de kiwi are un rol esențial în digestie, reduce balonarea și contribuie la combaterea constipației.