Chiar dacă pandemia a afectat cel mai mult industria HORECA, iar milionarul Mohammad Murad avea cele mai multe afaceri în acest domeniu, acesta a decis să semneze cu Pro Tv pentru încă un sezon din Imperiul Leilor. Alături de el, vor mai fi încă patru investitori, Dragoș Petrescu, care a fost și în prima ediție, Cristina Bâtlan, Bogdan Micu și Dan Șucu.
Cooptarea lui Murad a fost o mare surpriză pentru fanii show-ului întrucât Pro Tv anunțase deja patru nume, iar prima ediție a avut doar patru jurați practic.
Mohammad Murad este președintele Phoenicia Group și cel mai mare investitor în turismul românesc din ultimii ani. El a venit în România înainte de Revoluție pentru a studia medicina și încă din primii ani s-a apucat să facă business. Astfel astăzi a ajuns la o cifră de afaceri de peste 90 de milioane de euro. În portofoliul leu se regăsesc 15 hoteluri, lanțul de restaurante Springtime, fabrica de conserve Mandy, dar și o divizie care activează pe piața imobiliară.
Mohammad Murad a lăsat o bună impresie după primul sezon. Acesta a și investit în anumite business-uri doar pentru a-i ajuta pe acei oameni, iar asta l-a făcut să câștige simpatia publicului.
”Mă bucur foarte mult că am putut să fac o impresie bună în primul sezon și sper să pot să fiu de folos oamenilor care au speranță, iar speranța lor să devină realitate. Rolul meu în acest sezon este să fiu eu ușa la care bate un tânăr și speranța lui să devină realitate. Dincolo de procente, sunt aici pentru a scrie încă o poveste și a nota încă un succes atât pentru mine, cât și pentru concurent”, a spus Murad despre participarea lui în cel de-al doilea sezon de la Imperiul Leilor.
Mohammad Murad are și un sfat pentru cei care vin în emisiunea pentru a-și prezenta ideile. ”În viața cred că cea mai importantă este măsura, echilibrul cu care faci pas cu pas. Concurenții niciodata să nu uite curajul acasă, să fie oameni curajoși pentru că acesta este elementul de bază în orice succes”, a spus Mohammad Murad.
PRO TV pregătește noul sezon Imperiul Leilor, show-ul adresat celor care au deja un business sau o idee cu potențial și își doresc să-și vadă visul finanțat, va fi în curând, la PRO TV.