Este vorba despre Blue Pure 3610, Blue Pure 3410 si Blue Pure 3210, purificatoare de aer care raspund intrutotul cerintelor stilului de viata modern, fiind extrem de usor de utilizat si ultra-silentioase, si beneficiind de o serie de atuuri importante, precum tehnologiile de varf care garanteaza un nivel superior de filtrare a aerului, consumul energetic redus, dimensiunile compacte si design-ul scandinav atemporal, lesne de integrat in orice locuinta.
Purificatoarele de aer din gama Blue sunt cele mai accesibile si versatile concepute pana in prezent de compania suedeza, si preferatele clientilor din mediul urban, care isi doresc sa valorifice cat mai bine spatiul locativ si pentru care orice metru patrat din casa conteaza.
In special in ultimul an si jumatate, in contextul lucrului remote, colectia de purificatoare Blue a devenit extrem de populara, datorita greutatii si dimensiunilor reduse, dispozitivele fiind usor de manevrat si de mutat dintr-o camera in alta. In plus, modelele cuceresc si prin valentele estetice, nu doar functionale, prefiltrele textile colorate putand fi achizitionate separat si inlocuite in functie de preferinte sau de ambientul in care sunt instalate purificatoarele de aer.
Din dorinta de a veni in intampinarea nevoii de a respira aer curat si sanatos in orice spatiu inchis, Blueair a introdus in gama Blue, trei noi modele de purificatoare de aer care acopera incaperile mici (pana la 17m²) si mijlocii (pana la 36m² sau 51m²).
Elementele comune: cea mai avansata tehnologie de filtrare a aerului disponibila in prezent pe piata – HEPASilent™, filtru de particule si carbon pentru neutralizarea eficienta si rapida a noxelor, a fumului sau a mirosurilor neplacute, prefiltre textile lavabile si usor de inlocuit/intretinut, si simplitatea plug-play – un singur buton controleaza toate functiile.
Gamele de purificatoare Blueair sunt disponibile in Romania prin Klarwin. Pe platforma www.e-klarwin.com functia comparativa permite selectarea produselor dorite si evidentierea caracteristicilor principale, astfel incat decizia de achizitie sa fie bazata pe informatie clara, structurata si completa.