Liviu Vârciu va prezenta două noi emisiuni la Antena 1! Ce salariu va încasa lunar artistul pentru aparițiile sale

Liviu Vârciu va prezenta două noi emisiuni la Antena 1! Ce salariu va încasa lunar artistul pentru aparițiile sale
Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu

Antena 1 și-a propus ca în acest an să bată liderul Pro Tv și a pregătit o grilă cu multe emisiuni de divertisment. Printre vedetele pe care se bazează și Liviu Vârciu, care va fi implicat în trei proiecte. În același timp, postul de televiziune pare că a încercat și o schimbare de imagine, renunțând la show-urile de tip tabloid.

Astfel, după 13 ani, Dan Capatos a fost mutat la Antena Stars, unde va face echipă cu același Cătălin Bordea, dar și cu actrița Paula Chirilă.

Liviu Vârciu va continua să facă parte din show-ul „Te cunosc de undeva”, cu care Antena 1 a fost mai mereu lider de audiență. Doar că nu va mai face echipă cu Andrei Ștefănescu, ca până acum, cu Raluka, iar fostul său partener cu Ana Baniciu. Cele două artiste au câștigat sezonul 2 din Asia Express.

Ce noi emisiuni va prezenta Liviu Vârciu?

În plus, Liviu Vârciu va prezenta și emisiunea „Rămân cu tine”, un show de dating, în care mai multe domnișoare vor încerca să-și găsească alesul. De altfel, această producție a mai fost difuzată, dar din cauza pandemiei, filmările au fost oprite. Acum se pare că va reveni într-un format ușor schimbat.

Din primăvară, același Liviu Vârciu, împreună cu prietenul său, Andrei Ștefănescu, vor fi prezențe constante şi în emisiunea lui Nea Marin. Deci pentru artist, este cea de-a treia prezență într-un proiect Antena 1.

Ce salariu ar urma să încaseze lunar Liviu Vârciu de la Antena 1?

Pentru toate acestea, el ar urma să încaseze un salariu lunar de 7.000 de euro, conform stiridirecte.ro, la care s-ar mai putea adăuga ceva bonusuri de performanță. Din cauza pandemiei, Antena 1 a redus destul de mult bugetele, iar onorariile vedetelor nu mai sunt la valorile de altă dată.

Cu toate acestea, un studiu Media Fact Book arată că veniturile televiziunilor nu au scăzut deloc și că sunt aproape la nivelul celor din 2019. Probleme s-au înregistrat pentru publicitatea outdoor și radiouri.