Gala ABSL 2024 premiază inovația și excelența în industria serviciilor pentru afaceri

21 iun. 2024
Gala ABSL 2024 premiază inovația și excelența în industria serviciilor pentru afaceri

Contextul socio-economic actual crește nevoia de soluții inovative, de îmbunătățire a performanței, de creștere a calității serviciilor și satisfacției clienților. Industria serviciilor pentru afaceri a demonstrat și în acest an capacitatea de adaptare și determinarea de a rămâne una dintre cele mai importante sectoare de activitate din România. ABSL (Asociația Business Services Leaders România) a premiat cele mai inovative companii în cadrul Galei aflată la cea de-a IX-a ediție.

La eveniment au participat aproape 300 de persoane, în concurs participând 106 proiecte de la 32 de companii. Gala din acest an vine cu o noutate. Asociația a acordat în acest an două premii dedicate acelor companii care prin implicarea lor sprijină creșterea industriei serviciilor pentru afaceri.

Prima categorie este pentru cel mai activ membru ABSL și este dedicat companiilor care s-au implicat activ în proiecte, au împărtășit din experiența lor cu ceilalți, au propus soluții, s-au întâlnit cu alți membri sau cu potențiali investitori, au participat la studii, sprijinind astfel crearea unei adevărate comunități de business. În acest an companiile premiate sunt Genpact și HP Inc.

De asemenea, a fost premiat și cel mai implicat membru într-un proiect de educație. Career Day este o inițiativă ABSL de consiliere în carieră a elevilor de liceu în vederea alegerii conștiente a unui traseu de dezvoltare profesională. Accenture România este Ambasadorul ABSL pentru acest proiect.

Categoria „Business Leaders in Business Excellence” premiază companiile care au obținut rezultate deosebite prin creșterea productivității și a calității proceselor operaționale. Câștigătorul ediției din acest an este Wipro Technologies cu un proiect care rezolvă o problemă actuală a industriei – Reducerea cu 68% a debitelor restante în urma unei transformări complete a procesului „de la comandă la încasare”.

Categoria „Business Leaders in Business Innovation” premiază creativitatea soluțiilor oferite și impactul lor asupra clienților. În cadrul acestei categorii avem două proiecte pe primul loc, primul proiect câștigător este Smart Assist, dezvoltat de Concentrix, prin care angajații departamentelor de operațiuni pentru clienți folosesc Inteligența Artificială pentru eficientizarea asistenței și îmbunătățirea experienței clienților.

Al doilea proiect câștigător e dezvoltat de Technology VOIS România și este o soluție tehnică ce utilizează AI pentru a analiza interacțiuni, a recupera informații, a oferi îndrumare în timp real și a furniza rezumate automate, optimizând astfel experiența generală a clientului. Categoria „Business Leaders in Customer Experience” premiază cele mai bune soluții găsite de companii pentru îmbunătățirea serviciilor și relației cu clienții. Câștigătorul acestei categorii, compania Hewlett Packard Enterprise/ GEBOC România a dezvoltat o soluție care a îmbunătățit timpul de răspuns către parteneri cu 86% în România. Tehnology VOIS România își propune să construiască o lume digitală incluzivă pentru toată lumea.

Programul Brighter Futures susține această viziune prin îmbunătățirea condițiilor de studiu și facilitarea digitalizării în educație pentru comunitățile defavorizate din România. Angajații companiei sunt voluntarii acestui proiect care a câștigat la Gala ABSL premiul Business Leader in ESG.

Programul Data Citizens dezvoltat de OMV Petrom, câștigătorul premiului I la categoria Business Leader in TALENT DEVELOPMENT & EDUCATION, sprijină dezvoltarea expertizei în știința procesării datelor („data science”) pentru angajații departamentului financiar. Pe lângă creșterea competențelor în cadrul companiei, în ultimii doi ani, participanții la program au obținut și rezultate remarcabile în competiția globală Women in Data Science, găzduită de Universitatea Stanford.

În acest an cele cinci echipe OMV Petrom s-au clasat în top 10 din România, cu un membru pe locul 6 la nivel global. Un spațiu de lucru inspirațional, centrat pe nevoile angajaților și realizat împreună cu aceștia sunt elementele care au contribuit ca biroul BAT DBS România să fie câștigătorul locului I la categoria Business Leader in VIBRANT WORK ENVIRONMENT.

În plus, acesta promovează obiectivele de sustenabilitate, comunitatea, echilibrul dintre viața profesională și personală, dar și condiții optime pentru performanță. Beatrice Andreoiu, Booking Holding și Elena Dochie, MassMutual Romania au câștigat la categoria Colleague of the year. Această categorie îi premiază pe acei angajați care se disting prin atitudinea și energia pe care o aduc în echipă, care se oferă voluntari, care fac față ușor provocărilor profesionale, care sunt mentori și au valori personale puternice. Din juriul actualei ediții au făcut parte membrii bordului ABSL și partenerii asociației.

Tags: