Grupul Digi este în momentul de față liderul segmentului de servicii de internet fix și pay-tv, ținând cont de cotele de piață deținute în România și dorește nu doar să-și mențină această poziție, dar și să-și devanseze cu mult concurența. În acest context, cu ocazia Black Friday, compania vine cu oferte foarte tentante pentru clienții vechi și noi.
Așadar în perioada 12-15 noiembrie 2020, indiferent de serviciile sau extraopțiunile pe care un client le va contracta, automat va beneficia de o reducere de 50% din prețul abonamentului pentru o perioadă de un an, mai precis de 12 luni consecutive.
Începând cu joi, 12 noiembrie, cu ocazia Black Friday, timp de 4 zile, de joi seară până duminică, toți clienții care vor alege un serviciu nou, o extraopțiune, respectiv efectuează un upgrade, vor beneficia imediat de o reducere de 50% din valoarea abonamentului ales, pentru o perioadă de 12 luni. Oferta este valabilă atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți, dar aici se referă doar pentru serviciile sau extraopțiunile nou adăugate. Oferta este disponibilă exclusiv online, pe site-ul DIGI.ro și pe aplicația mobilă DigiRomânia.
„Oaia neagră” va fi vizibilă în pagina principală a site-ului DIGI.ro, astfel că noii abonați au posibilitatea de a alege direct serviciile pe care doresc să le contracteze. Clienții existenți care optează pentru adăugarea unui serviciu sau a unei noi extraopțiuni se pot loga în contul de client DIGI.ro, secțiunea „Serviciile mele” și în funcție de modificarea dorită, pot adăuga extraopțiuni sau upgrade-uri, anunță compania Digi prin intermediul unui comunicat de presă.
În anul 2020, cea mai populară extraopțiune oferită de DIGI.ro a fost 4K, care include canalele Digi 4K și Eurosport 4K. Abonații care și-au activat această extraopțiune pot urmări la calitate Ultra-HD unele dintre cele mai importante competiții fotbalistice (UEFA Champions League, UEFA Europa League, LaLiga, Bundesliga), turnee de tenis (Roland Garros), dar și transmisiuni de Formula 1 sau Turul Ciclist al Spaniei.
Dacă ținem cont de preferințele clienților noi, analizele companiei arată că aceștia au optat în cea mai mare parte pentru serviciile de telefonie mobilă (abonamentul Digi Mobil Optim Nelimitat, la 5 EUR cu TVA/ lună), iar următorul serviciu preferat a fost Fiberlink 1000. În luna octombrie, ”starul” vânzărilor online a fost extraopțiunea MAXPACK (HBO, HBO2, HBO3, Cinemax, Cinemax2), ca urmare a campaniei exclusiv online «2 Looni», prin care clienții care își activau extraopțiunea primeau primele 2 luni bonus.