Dragoș Anastasiu este unul dintre cei mai populari oameni de afaceri din România. Acesta și-a crescut enorm notorietatea, când în urmă cu mai mulți ani, a fost investitor la emisiunea de mare succes, Arena Leilor, difuzată la acel moment de TVR. Treptat, el s-a impus pe piața din România ca un lider de mare impact în business și o sursă de inspirație pentru tineri.
Acum Dragoș Anastasiu a vrut să descopere cum își desfășoară cu adevărat munca angajații săi și a acceptat provocarea Pro Tv de a fi Șef sub acoperire. Emisiunea, care l-a avut drept protagonist pe fondatorul Eurolines a fost lider de audiență și a înregistrat o medie de 8.4 puncte de rating și 24.7 % share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.0 puncte de rating și 14.6 % share. La nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea aseară.
Dragoș Anastasiu continuă să fie un nume important în turism și se implică mereu în campanii de promovare a României. Pentru a înțelege mai bine oamenii de jos, care lucrează în această industrie, el s-a deghizat în muncitor și a încercat numeroase joburi în cadrul companiei sale. Experiența l-a ajutat să înțeleagă mai bine cum funcționează lucrurile în afacerea sa și ce se poate îmbunătăți, într-o perioadă în care industria ospitalității suferă pierderi importante.
Emisiunea filmată de Pro Tv a prezentat locuri spectaculoase din Deltă și Transilvania, unde omul de de afaceri are businessuri în industria ospitalieră de nișă. Cu această ocazie, șeful și-a cunoscut și angajații îndeaproape, aflând poveștile lor de viață impresionante.
Marcel Paimschi, unul dintre angajații lui Dragoș Anastasiu, s-a dovedit a fi un angata model. Exigent și pregătit mereu să învețe lucruri noi și-a impresionat șeful real cu tot ceea ce cunoaște despre Delta Dunării: „E o adevărată enciclopedie!”, a concluzionat Dragos Anastasiu.
Pentru toate acestea, el a primit și o recompensă generoasă de la șeful său: un motor pentru barca personală, în valoare de 5000 de euro, care îl va ajuta să câștige banii necesari pentru a-și rezolva problemele personale.
Iar șeful nu s-a oprit aici cu surprizele pentru angajatul său: i-a oferit și o vacanță de o săptămână în Transilvania, pentru el și soția sa. Reacția lui Marcel a fost impresionantă. Emoționat până la lacrimi de atenția șefului, a spus: „Mulțumesc că ați aflat că exist cu adevărat! Există Dumnezeu! Sunt cele mai mari surprize din viața mea!”
Dragos Anastasiu a rămas și el foarte plăcut surprins de oamenii pe care i-a descoperit prin intermediul emisiunii și de poveștile lor emoționante. „Acesta este adevăratul moment de încărcare, atunci când dai ceva și oamenii se bucură. Pentru că noi de fapt trăim pentru ceilalți. Mă simt împlinit, mă simt bucuros datorită acestei experiențe!”, a conchis Dragoș Anastasiu la finalul experienței din emisiunea de la Pro Tv.