Volkswagen schimbă strategia. Ce planuri are pentru tinerii care vor să cumpere vehicule electrice

Volkswagen schimbă strategia. Ce planuri are pentru tinerii care vor să cumpere vehicule electrice

Producătorul auto german Volkswagen vrea să facă o schimbare de abordare față de modul în care vinde vehicule electrice în China, cea mai mare piață auto din lume. În prezent vânzările înregistrate aici sunt destul de slabe.

Volkswagen are în plan vânzarea de 80.000 până la 100.000 de autovehicule complet electrice în China până la finalul anului, o creștere substanțială față de prima jumătate a acestui an când a vândut doar 18.285 de unități.

„Avem puterea financiară, avem rețeaua de vânzări, vom veni cu noi formate de publicitate în centrele comerciale, ne vom digitaliza mai mult și ne vom mișca mult mai repede pentru că lucrurile avansează mult mai rapid în China decât în restul lumii”, a declarat Directorul executiv al grupului Volkswagen, Herbert Diess, conform Reuters.

Tinerii, cei care achiziționează vehicule electrice

El punctează că în cazul Chinei, clienții care cumpără vehicule electrice sunt diferiți față de cei de acum, care achiziționează vehicule clasice. Herbert Diess spune că aceștia sunt mult mai tineri și trebuie schimbată abordarea pentru a-i atrage spre o achiziție.

„Vânzările sunt în creștere, dar necesită concentrare și abordări diferite, deoarece clienții pentru vehiculele electrice sunt mult mai tineri și diferiți față de baza noastră actuală de clienți pe care o avem pentru mărcile mai tradiționale din China”, a explicat acesta.

Această mișcare a producătorului german este impulsionată de decizia directorului executiv al grupului de a întrece producătorul american Tesla, care în prezent are cele mai mari vânzări de automobile electrice. În acest sens, Volkswagen a dezvăluit un șir de ținte și acorduri în acest an pentru a atinge acest scop.

Planurile mari pentru Volkswagen

Printre acestea s-a aflat și oferta pe care grupul a făcut-o pentru Europcar miercuri, atunci când a evaluat firma de închirieri auto la 2,9 miliarde de euro (3,4 miliarde de dolari), într-un pariu pe care Volkswagen îl face în privința serviciile de mobilitate pe care le consideră o sursă majoră de venituri în viitor.

Da, am cumpărat o companie de închirieri auto, dar probabil că nu va mai fi o companie de închirieri auto în 5-10 ani. Poate fi o platformă de mobilitate mare”, a spus Diess.

Directorului executiv Volkswagen nu se oprește însă aici și adăugă că „ofensiva electrică prinde avânt și vom continua să-i creștem ritmul în lunile următoare”.

În acest context, grupul german și-a ridicat joi marja de profit pentru a doua oară în mai puțin de trei luni, având în vedere câștigurile înregistrate în prima jumătate a anului 2021, care au depășit chiar și nivelurile pre-pandemice.