Beneficiile neștiute ale untului de arahide. Ce se ascunde în spatele conținutului cremos și delicios

Beneficiile neștiute ale untului de arahide. Ce se ascunde în spatele conținutului cremos și delicios
Unt de arahide

Dacă te numeri printre amatorii de dulciuri, iar untul de arahide este în topul preferințelor tale, trebuie să afli câteva lucruri noi despre acest aliment extrem de delicios. Cu siguranță îl vei consuma mai des decât de obicei.

În esență, untul de arahide este un aliment sănătos, însă multe branduri optează pentru adăugarea de zahăr, uleiuri și chiar siropuri pentru a-l face fie mai cremos fie mai delicios, iar automat și mai bogat în calorii.

Totuși, în cazul în care nu știai până acum, arahidele sunt o sursă ideală de proteine, grăsime, niacină, magneziu, vitamina E, biotină și cupru. Multe persoane folosesc arahidele, sau untul de arahide în diete, și foarte bine că o fac.

Untul de arahide este ideal în diete

Untul de arhaide este ideal în diete. Potrivit csid.ro, el are un conținut de grăsimi esențial, care îți poate oferi senzația de sațietate pe termen lung.  De asemenea, dacă alegi să combini untul de arahide cu un măr, te vei simți mult mai plin și va fi și o alegere naturală și sănătoasă pentru organismul tău.

Mare atenție însă la ce unt de arahide apelezi. Asigură-te că nu e bogat în zaharuri sau ulei de porumb.

În cazul în care vrei să pui masă musculară, proteina din arahide este tot ce a inevoie. Ea ajută la refacerea musculară și permite menținerea mesei muscularea în timp.Untul de arahide este bogat în magneziu și potasiu, două minerale esențiale pentru buna funcționare și dezvoltare a mușchilor.

Un alt lucru important de știut este faptul că arahidele oferă 50% din necesarul zilnic recomandat de fosfor, așa că dacă suferi de un astfel de deficit, mai bine le adaugi mai repede în dieta ta.

Untul de arahide îți protejează inima

Puțini știu însă, arahidele conțin grăsimi mononesaturate care de cele mai multe ori sunt asociate scăderii colesterolului și riscului de apariție a bolilor cardiovasculare, iar asta pentru că grăsimile sănătoase înlocuiesc acizii grași saturați din dietă și scad nivelul colesterolului LDL (rău) și nu modifică nivelul colesterolului HDL (bun).

Cu alte cuvinte, consumul de grăsimi sănătoase ajută la reducerea riscului de dezvoltare a diabetului de tip 2, așa că poate te gândești de două ori înainte să consumi acest aliment.

Dacă ai probleme cu tractul gastrointestinal, tot untul de arahide este soluția. Fibrele pe care arahidele le conțin accelerează microbiomul, care reglează digestia, crește imunitatea și ameliorează inflamațiile.